2014 m. rugsėjo 10 d., trečiadienis

Įžymybės mados pasaulyje.

Garsenybės mados pasaulyje – tai, visų pirma, komercinė idėja, kuria siekiama pasipelnyti. Joje atsižvelgiama į gerbėjų norą visais atžvilgiais būti panašiais į savo dievaitį. Taip pat niekam ne paslaptis, kad garsenybės populiarumas didina bet kokio prekės ženklo pardavimus, jei jame yra garsenybės vardas.

Skirtingai nuo aromatų, išleidžiamų garsenybėmis, drabužių linijų gamybai reikia daugiau investicijų. Bet, jei linija yra sėkminga, ji atneš daug daugiau pelno, nei honoraras už vaidmenį filme ar muzikos albumą.

Viena pirmųjų tokių mados linijų buvo išleista daugiau nei prieš 90 metų. 1930m., Amerikos aktorė Judy Garland išleido savo drabužių liniją.
Dabar drabužių linijų, kapsulinių kolekcijų ir nuosavų prekės ženklų beveik tiek pat kiek garsenybių. Tuo užsiima televizijos žvaigždės, sportininkai, kino žvaigždės, muzikantai ir kt.


Nepaisant to, kad tokių linijų pakankamai daug, egzistuoja ir daug nesėkmingų įžymybių drabužių linijų. Teigiama, kad vienai sėkmingai linijai tenka net 15 nesėkmingų. Priežastis, dėl kurios žvaigždžių kolekcija patiria nesėkmę – savo tikslinės auditorijos praradimas.

Pavyzdžiui, Jessica Simpson, išleidusi savo kolekciją "Jessica Simpson Collection"2010 m. uždirbo 750,000,000 $.

Egzistuoja daugybė būdų, kaip įžymybei pradėti suktis mados pasaulyje, tačiau dažnausiai kolekcijas sukuria geras dizaineris, pasiūna gera kompanija, o žvaigždė tik suteikia jai savo vardą, už tai gaudama autorinį atlyginimą ir komisinius už kiekvieną parduotą prekę.

Prekiniai ženklai garsenybių – rizikingas verslas, nes reikalauja nemažai investicijų. Dažnai tokie drabužiai gyvena tik 1-2 sezonus.

Mažos kainos taip pat nėra sėkmės garantas. To pavyzdys – Sarah Jessica Parker kolekcija, kurią sukūrė dizaineriai Steve & Barry, prekės kainavo ne daugiau nei $ 20. Prekės dingo 2008 m. dėl bankroto.
 


Kate Moss kelerius metus dirbo su TopShop ir išleido savo vardinę drabužių liniją. 2010 m. bendradarbiavimas baigėsi.
     Natalija Vodianova – turi savo apatinių drabužių liniją, sukurtą kartu su prancūzų "Etam" prekės ženklu.
     Elle Macpherson – modelis, turi savo apatinių drabužių prekės ženklą, ji šiame versle jau 20 metų.
     Alexa Chung – stiliaus ikona, TV laidų vedėja ir modelis. Jos vardu pavadinta rankinė, bet Alexa ir pati turi savo liniją pavadinimu "Madewell".  


Heidi Klum taip pat turi savo drabužių liniją, ji gamina drabužius nėščiosioms ir jaunoms mamoms, Pamela Anderson gamina ekologiškai švarius drabužius. 

Sportininkai sudaro sutartis su garsiais sporto prekių gamintojais arba kuria savo drabužių linijas. Populiariausias būdas – Nike, Adidas ir kiti sportinių prekių ženklai išleidžia drabužius su sportininkų vardais. Pavyzdžiui, Maria Sharapova bendradarbiavo su "Nike".  

     Davidas Beckhamas, Britų futbolininkas, kuris žaidė Amerikos klube Los Andželo "Galaxy" 2011 m. Sukūrė savo apatinių liniją H & M parduotuvėse, o populiariumo šiam ženklui papildomai suteikia Davido sutuoktinė Victoria.


Beyonce – ne atsitiktinis žmogus mados pasaulyje. Jos motina Tina Knowles turi savo prekės ženklą ir Beyonce močiutė (Agnes Dereon) net prieš 85 metų sukūrė savo nuosavą drabužių liniją. Todėl Beyonce, žinoma, bendradarbiauja su House Dereon, daugindama šeimos verslo pajamas. Taip pat maudymukų kolekcija "H & M" 2013 m.



 
    Kanye West – reperis, vienas pirmųjų, kuris pateko į Pret-a-porter pasaulį, debiutavo su savo kolekcija Paryžiaus mados savaitėje (pavasaris/vasara 2012).


Dainininkės Gwen Stefani prekės ženklas LAMB (žodžių Love, Angel, Music, Baby santrumpa) – gatavi drabužiai, kurie buvo pristatyti Niujorko mados savaitėje.

     Avril Lanvin, punk dainininkė. Jos vardu ne tik pavadinta rankinė. Avril turi savo prekės ženklą "Abbey Dawn". Gamina drabužius jaunoms ir drąsioms emo stiliumi.
 
     Rihannos pirmoji kapsulinė kolekcija išleista 2013 m. River Island prekiniam ženklui, dalyvavo vasario mėn. Londono mados savaitėje. Linija pavadinta Riri, ji yra sukurta jaunoms moterims. Kainos beveik demokratinės – pavyzdžiui, suknelė kainuoja £ 75.

 
     Madonna - prekės ženklas "Material Girl", kuria bendrai su savo dukra Lourdes.
    
     Reperis Jay-Z turi savo Rocawear ženklą nuo 1999 m.




     Jennifer Lopez drabužių linija "Sweetface" gyvavo iki 2009m., nustojo egzistuoti dėl verslo nesėkmes. 

 
Savo linijas taip pat turi: Britney Spears "Koh'l", Selena Gomez – ekologiniai drabužiai "Dream Out Loud", prieš savo mirtį Amy Winehouse pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl savo vardinių drabužių linijos, Fergie, Taylor Swift, Justin Timberlake ir kt.


Populiariausios drabužių linijos:

Nicole Richie - "House of Harlow 1960"
Rachel Zoe.
Justin Timberlake - vienas iš "William Rast" steigėjų.  

Gwen Stefani.
Victoria Beckham. 00  

Cean John - "Diddy"
Jay-Z
Jessica Simpson.
Kimora Lee Simmons  

Ashley ir Mary-Kate Olsen.

Straipsnis: Janessa, nuotraukos iš interneto. 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą